Huawei P30 lite
Huawei P30 lite

Bratislava, 4. júla 2019 – Spoločnosť Huawei rozširuje ponuku prémiovej starostlivosti pre svojich zákazníkov a na Slovensko prináša službu s názvom Huawei Cares. V rámci nej umožňuje získať k novému smartfónu série P30 ročnú záruku na bezplatnú výmenu displeja, resp. zadného krytu.

Huawei sa zaviazal neustále skvalitňovať servisné služby poskytované zákazníkom. Na Slovensko nedávno priniesol akciu Servisné dni, určenú pre existujúcich používateľov a majiteľov širokej škály smartfónov Huawei. Najnovší balíček prémiového servisu je určený pre tých, ktorí si zakúpia jeden z modelov najnovšej série P30.

V spolupráci s prieskumnou agentúrou IPSOS uskutočnil výrobca celoeurópsky spotrebiteľský prieskum, v ktorom sa respondentov pýtali na oblasti, ktoré ich v súvislosti s používaním smartfónov najviac znepokojujú. Zber dát sa uskutočnil v júni 2019 prostredníctvom online panela medzi užívateľmi vo veku 18 až 55 rokov.

displej Huawei P30

Už žiadne obavy o telefón

Z výsledkov vyplýva, že 75% spotrebiteľov sa najviac obáva o stratu svojich cenných dát a 78% považuje za najväčšie riziko samotné rozbitie telefónu. Až 92% respondentov považuje náklady na výmenu displeja za príliš vysoké a 87,5% opýtaných si myslí, že by výrobcovia smartfónov mali urobiť viac pre ochranu zariadení v prípade ľudských chýb alebo nehôd.

“Výskum ukazuje, že poškodený displej je jedným z najväčších problémov, ktorým čelia majitelia mobilných zariadení. Našim zákazníkom chceme poskytovať tú najlepšiu starostlivosť a neustále zvyšovať ich spokojnosť so značkou Huawei a jej servisom. Preto uvádzame na trh bezplatný servisný balík Huawei Cares, ktorý získa každý, kto si v blízkej dobe zakúpi jeden z našich nových smartfónov,” uviedol Wang Yianmin, prezident Huawei pre stredoeurópsky región.

telefón Huawei P30 Pro

Ako to funguje?

Službu Huawei Cares môžu využiť zákazníci, ktorí si v období od 10. do 31. júla 2019 zakúpia ktorýkoľvek z tejto trojice smartfónov – Huawei P30 Pro, Huawei P30 a Huawei P30 lite – a v priebehu tohto obdobia zaregistrujú svoje zariadenie v aplikácii HiCare. Každý smartfón je možné zaregistrovať len raz.

Úspešnou registráciou zákazník automaticky získava nárok na jednu bezplatnú výmenu displeja, resp. zadného krytu telefónu v prípade akéhokoľvek náhodného poškodenia. Záruka začína plynúť dňom platnej registrácie a je aktívna po dobu jedného roka.

Ako uplatniť službu?

Pre uplatnenie záruky na bezplatnú výmenu poškodeného displeja alebo zadného krytu navštívte ktorékoľvek Autorizované servisné centrum Huawei. Presnú adresu servisných stredísk nájdete v aplikácii HiCare alebo na oficiálnom webe Huawei v sekcii Podpora.

Druhou možnosťou je z pohodlia domova využiť služby kuriéra, ktorý u Vás telefón vyzdvihne a po oprave dovezie naspäť. Pre objednanie je kuriéra je potrebné kontaktovať Huawei Infolinku na telefónnom čísle: +421 268 622 626.

Tlačová správa