Huawei_Mate_20_Pro

Bratislava, 7. novembra 2018 – Spoločnosť Huawei obhájila pozíciu druhého najväčšieho predajcu mobilných telefónov už po druhý krát po sebe. V medziročnom porovnaní dosiahla znamenitý nárast a nechala za sebou všetkých konkurentov. Zásadný podiel majú na tom predovšetkým jej dve mimoriadne úspešné série smartfónov – rad P20 a tiež najnovší rad Mate 20.

Huawei_Mate_20_Pro

Svetová dvojka po druhý krát

Podľa správy analytickej agentúry Strategy Analytics si Huawei v medziročnom porovnaní predaja polepšil. Kým v priebehu tretieho štvrťroku v roku 2017 dodal zákazníkom 39,1 miliónov smartfónov, za rovnaké obdobie tohto roka to bolo už 51,8 milióna. Čínsky výrobca vďaka tomu ostáva druhým najväčším producentom smartfónov na svete a drží si globálny podiel na úrovni 14 %.

Huawei si udržal túto pozíciu už druhý kvartál po sebe. Po prvýkrát dosiahol druhú priečku v celkových dodávkach smartfónov v priebehu druhého kvartálu tohto roka, kedy sa mu podarilo zosadiť zo striebornej pozície amerického konkurenta, spoločnosť Apple.

Líder v inováciách

Huawei_Mate_20_ProNajnovšia séria Huawei s názvom Mate 20, ktorú spoločnosť predstavila minulý mesiac v Londýne, priniesla niekoľko zásadných inovácií. V prípade najnovšieho top modelu Mate 20 Pro, je to napríklad revolučne rýchle nabíjanie, senzor odtlačku prsta zabudovaný v displeji či prelomové 3D skenovanie tváre, ktoré dokáže odomknúť smartfón bez ohľadu na to, z ktorého uhla sa naňho pozeráte.

Tieto technologické vychytávky prináša vo svojom prémiovom zariadení Huawei ako prvý na svete. Práve od série Mate 20 si Huawei sľubuje dosiahnutie ďalších rekordov v predaji. Spoločnosť sa netají tým, že sa chce stať svetovou jednotkou, a týmito krokmi svoje slová potvrdzuje.

richardyu

Pôsobivý úspech vlajkových lodí Huawei, ako aj smartfónov strednej triedy, zásadne zlepšil aj hodnotu značky. Spoločnosť sa pred časom umiestnila na 25. mieste na zozname Brand Finance ‚s Global 500 2018, na 48. mieste rebríčka BrandZ‘ s Top 100 Most Valuable Global Brands, a so svojou 79. pozíciou na zozname Most Valuable Brands list podľa magazínu Forbes je jediným čínskym zástupcom medzi stovkou najhodnotnejších značiek na svete.

Tlačová správa