LADA NIVA 4x4

Jano sa s nami podelil o svoje skúsenosti s automobilom Lada Niva 4×4. Prinášame vám jeho celkový dojem v krátkej recenzií a pár krátkych postrehov. #superuser zodpovedal na nasledujúce otázky:

Aké zariadenie používaš?

  • Smartfón / Tablet
  • Notebook / PC
  • Audio (Slúchadlá, Reproduktor…)
  • Fototechnika (Fotoaparát, Objektív, Statív…)
  • Autá
  • Domáce spotrebiče (Chladnička, Kávovar, Práčka…)
  • Kancelária (Tlačiareň, Monitor…)
  • Iné

Aký je to model?

Lada Niva 4×4

Ako dlho zariadenie používaš?

  • Menej ako týždeň
  • Menej ako mesiac
  • Menej ako pol roka
  • Viac ako pol roka

Odporučil by si tento produkt kamarátovi?

  • Áno, odporučil
  • Nie, neodporučil

Ako hodnotíš pomer cena a kvalita?

  • Cena je primeraná kvalite (=)
  • Cena je podľa mňa vyššia, ako hodnota produktu (>)
  • Cena je podľa mňa nižšia, ako hodnota produktu (<)

Aké (+) plusy vidíš na tomto produkte?

+       Opravy stoja úplne nič oproti iným autám, napríklad prevodovka 23€
+       Medzinápravový diferenciál pomôže v teréne
+       Redukcia – zdvojnásobí výkon, rýchlosť je však polovičná
+       4×4
+       Naozaj veľká paleta mechanických vylepšení, ako kolesá, vymedzovacie platne na rozšírenie podvozku, do palubovej dosky sa dá nastrkať množstvo zariadení
+       Cena je veľmi nízka a na bazare ich je veľa zachovalých
+       Viac frajerské auto neexistuje

Aké (-) mínusy vidíš na tomto produkte?

–        Furt sa kazí
–        Hrdzavie naozaj rýchlo, takže ak chcete aby vám nejaký čas vydržala tak ju treba raz za pár rokov dať prebrúsiť a nalakovať znova
–        Ak chytíte kameň v teréne pravdepodobne ste niečo utrhli
–        Hluk ako v traktore
–        Písaná je spotreba 14l/100km, ale podľa mňa je ďaleko vyššia
–        Emisnú kontrolu neprejde ani to, ktoré práve vyšlo z fabriky

Aký je tvoj celkový dojem z tebou hodnoteného produktu?

Auto je naozaj super do terénu, aj keď na ceste sa to tiež dá. Kvôli hluku nie je ideálne na vyššie rýchlosť. Taktiež nemá veľa vecí ako posilňovač riadenia, schopné riešenie otváranie kufra – pri vodičovi je reťaz na otvorenie, piate miesto pre cestujúceho a podobne. Vzadu cestujúci sú neustále opretí o strop vozidla, takže nie je dobré na dlhšie trasy. Volant má obrovskú vôľu takže musíte zatočiť o 15° naviac, aby ste vytočili tak ako chcete. Kufor sa zatvára zvláštne – ak ho necháte spadnúť samovoľne, budete radi ak sa nerozbijú tou silou okná.

O nevýhodách ako je zahmlievanie okien, preklápanie spätných zrkadiel, netesnosti dverí alebo dokonca klimatizácii ani netreba hovoriť…

Tieto nevýhody vystrieda pár výhod, ktoré ich ale prevyšujú. Pomocou neho sa dostanete na miesta, kde lezú turisti, a pri redukovanej rýchlosti má takú silu, že teoreticky ťahá až do prevrátenia. Ak zapadnete hoci aj v metre snehu, na rade je uzávierka + redukcia + 4×4 – vytiahne vás aj so zdanlivo beznádejnej situácie. A ak sa to nepodarí, v zime odporúčam na také dobrodružstvá nosiť so sebou hever, lopatku a 4 dosky, aby ste auto vytiahli. Dokáže zdolať dokonca aj rozbité traktorové cesty, po ktorých ledva prejde človek.

Toto auto si zamiluje každý, kto doň nasadne, voláme ho „Auto s dušou“.

Koľko bodov by si dal tvojmu zariadeniu? (0-5 sovičiek)

SuperUser 5

Ďakujeme Janovi za jeho užívateľskú recenziu a veríme, že bola pre vás prínosom.

_______________________________________________________________________

Ak máte aj vy chuť sa podeliť o svoje skúsenosti s používaním konkrétneho produktu, neváhajte vyplniť nižšie uvedený formulár. Vaše skúsenosti môžu pomôcť ďalším čitateľom s výberom a správnym rozhodnutím pri kúpe. formulár #SuperUser

formular button

ZDIEĽAŤ

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here