game_battlefield5

Spoločnosť NVIDIA a vývojár hry Battlefield V spoločnosť DICE spoločne uvedú vylepšenie prinášajúce nový herný obsah a podstatný nárast výkonu pri využití ray-tracingu v reálnom čase.

Podstatný nárast výkonu v hre Battlefield V so zapnutým vykresľovaním v reálnom čase

Battlefield V sa stal 14. novembra 2018 prvou hrou využívajúcou ray-tracing v reálnom čase. NVIDIA však nezaháľala a i naďalej pokračovala v kooperácii s EA a DICE na optimalizácii. Len tri týždne po oficiálnom uvedení novej technológie spoločne uvoľňujú vylepšenie, ktoré poskytuje až 50% nárast výkonu a týka sa všetkých hráčov využívajúcich kompletné portfólio grafických kariet GeForce RTX. Konkrétne hodnoty, na ktoré sa môžu hráči tešiť:

  • GeForce RTX 2080 Ti – užívatelia dosiahnu stabilných 60+ FPS s rozlíšením 1440p a vykresľovaním v reálnom čase nastaveným na Ultra
  • GeForce RTX 2080 – stabilných 60+ FPS s rozlíšením 1440p a ray-tracingom nastaveným na Medium
  • GeForce RTX 2070 – stabilných 60+ FPS s rozlíšením 1080p a ray-tracingom nastaveným na Medium

Kompletná optimalizácia obnáša:

  • Vylepšenie stability hry so zapnutým ray-tracingom
  • Vylepšenie výkonu niekoľkých komponentov stojacich za implementáciou ray-tracingu
  • Vylepšenie výkonu ray-tracingu v prostredí s listami a vegetáciou
  • Využitie vyrovnávacej pamäte tam, kde je to možné, na zvýšenie celkovej kvality ray-tracingu
  • Bola odstránená nepoužívaná geometria zo scén
  • Bolo opravené nastavenie kvality ray-tracingu Medium, ktoré predtým vykazovalo chyby

Viac informácií a kompletný prehľad vylepšení v Battlefield V je spomenuté v tomto videu

NVIDIA Game Ready ovládače

Dostupné Game Ready ovládače pripravujú hráčov na zajtrajší update hry Battlefield V: Tides of War Chapter 1: Overture. Zároveň prinášajú výkonnostné vylepšenie v DX12 pre nadchádzajúci patch hry World of Warcraft: Battle for Azeroth a Just Cause 4.

Nové ovládače sú k dispozícii vždy v deň, resp. niekoľko dní pred uvedením nových hier, a poskytujú maximálny herný zážitok vďaka vysokému úsiliu vývojárov v NVIDIA, ktorí pracujú do poslednej možnej chvíle na optimalizácii výkonu a vynikajúcej hrateľnosti. Rovnako ako všetky vydané Game Ready ovládače, tak i tento spĺňa certifikáciu WHQL od spoločnosti Microsoft.

Práca tímu NVIDIA zodpovedného za ovládače grafických kariet nekončí vydaním hry, ich snaha o vylepšenie výkonu v hre pokračuje. Výsledkom je napríklad aktuálny Battlefield V, kde zbierajú plody svojej práce v podobe až 50% nárastu výkonu so zapnutým ray-tracingom v závislosti na grafickej karte a konfigurácii celej zostavy.

Ideálny výkon pre hranie Battlefield V poskytnú nové grafické karty NVIDIA GeForce RTX.

Viac informácií o ovládačoch na GeForce.com
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/battlefield-v-dxr-update-game-ready-driver/

Ovládače na stiahnutie
https://www.geforce.com/drivers

Detaily k Battlefield V: Tides of War Chapter 1: Overture na GeForce.com
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/battlefield-v-december-4-dxr-update

Video popisujúce vylepšenie výkonu ray-tracingu v hre
https://youtu.be/-wy45bQe_XA

Battlefield V na EA.com
https://www.ea.com/games/battlefield

World of Warcraft: Battle for Azeroth na WorldofWarcraft.com
https://worldofwarcraft.com/en-us/battle-for-azeroth

Tlačová správa