Peugeot_Slogan MOTION & EMOTION

Pri príležitosti nového míľnika v histórii značky a pri príležitosti výrazného prechodu všetkých modelov smerom k elektrifikácii v roku 2019, predstavuje značka PEUGEOT svoj nový slogan: MOTION & e-MOTION. Elektrifikáciu značky sprevádza aj ikonická socha leva, ktorá dostane na ženevskom autosalóne špeciálnu elektrifikovanú úpravu.

Slogan MOTION & EMOTION vznikol v roku 2010 pri príležitosti 200. narodenín značky. Predstavil značku ako významného výrobcu automobilov, ktorý prináša nové riešenia mobility a to v oblasti produktov aj služieb. Zdôrazňuje, že značka ovládla tú výnimočnú alchýmiu medzi prácou konštruktérov a dizajnérov, ktorou sa vyznačuje už od roku 1810. Zároveň vyjadruje myšlienku, že pre značku PEUGEOT boli emócie vždy v strede automobilového zážitku.

Pridanie elektrizujúceho písmena e so zeleno-modrým leskom symbolizuje, že značka zvláda výzvy spojené s energetickou zmenou. Slogan MOTION & e-MOTION už sprevádzal komunikačnú kampaň spojenú s predstavením štúdie PEUGEOT e-Legend a technológie PHEV, ktorá sa koncom roka dostala do modelov PEUGEOT 3008, 508 sedan a 508 SW. Od tohtoročného autosalónu v Ženeve bude nové logo súčasťou dizajnu komunikácie značky PEUGEOT v každej krajine: objaví sa na bilboardoch, v tlači, na výstavách, predajných miestach a v titulkoch všetkých TV a video kampaní.

V rámci podpory tohto nového míľnika sa zmení aj hlavný ambasádor značky PEUGEOT. Obrovský lev, ktorého vytvorili dizajnéri PEUGEOT Design Lab pri príležitosti 160. narodenín, symbolizujúci hrdosť, silu a výnimočnosť značky, sa prvý raz predstavil v expozícii značky PEUGEOT na minuloročnom autosalóne v Ženeve. Tento rok sa v Ženeve predstaví lev oživený zeleno-modrými svetelnými efektmi a odrazmi jeho plynulého a majstrovsky tvarovaného povrchu. Značka sa púšťa do obdobia energetického prechodu a elektrifikácie a prejavuje sa to aj na elektrifikácii symbolu.

S novým sloganom a s 208-ročnou históriou sa značka PEUGEOT vydáva na ďalšiu cestu spoľahlivého a jasného rozvoja: potešenie z jazdy a emócie budú aj naďalej ústrednými motívmi nového a elektrifikovaného zážitku z jazdy.

Tlačová správa