reproduktor Trust ZOWY

V tejto recenzii sa pozrieme na malý prenosný reproduktor ZOWY od spoločnosti Trust. Jedná sa o malý kompaktný reproduktor, ktorý sa zmestí aj do vrecka nohavíc.

reproduktor Trust ZOWY

Telo reproduktora ZOWY je zhotovené z pogumovaného plastu. Povrch je príjemný na dotyk, nešmýka sa. Ochranná mriežka reproduktora je kovová s logom Trust v strede.

reproduktor Trust ZOWY

Keď sa pozrieme na reproduktor z prednej strany, na pravej bočnej strane nájdeme krytku zakrývajúcu a chrániacu konektor na nabíjanie reproduktora, slot pre micro SD kartu a 3,5 mm audio konektor. Vrchná strana ponúka ovládacie tlačidlá: zapnutie, vypnutie reproduktora, prehrávanie  hudby, ovládanie hlasitosti a hlasový asistent.

reproduktor Trust ZOWY

Rozmery produktu Trust ZOWY sú malé. Dĺžka reproduktora je 9,5 cm, výška 8 cm a hrúbka je 3,5 cm. Hmotnosť je 0,3 kg bez kábla.

bluetooth speaker Trust ZOWY

Obsah balenia

Balenie obsahuje reproduktor, napájací kábel a audio kábel na prenos zvuku. Nabíjací kábel je typu micro USB. Dĺžka tohto kábla je 53 cm. Pribalený audio AUX kábel má dĺžku 52 cm.

bluetooth reproduktor Trust ZOWY

Nabíjanie

Reproduktor Trust ZOWY sa nabíja pomocou konektora micro USB. Nám v redakcii sa zariadenie nabilo z vybitého stavu do prevádzkového nabitého stavu za 75 minút. Informácia o nabíjaní je signalizovaná  pomocou LED diódy, ktorá sa nachádza pod ochrannou mriežkou v hornej časti. Stav nabitia je indikovaný len červenou farbou, a to buď dióda svieti alebo nesvieti. Vždy, keď budete reproduktor nabíjať je potrebné odkryť micro USB konektor nachádzajúci sa pod ochranou krytkou, ktorá je na bočnej strane reproduktora.

nabíjanie bluetooth reproduktor Trust ZOWY

Párovanie

Zowy sa pripája k zariadeniu pomocou technológie Bluetooth. Reproduktor stačí zapnúť a podržať tlačidlo zapnutia cca 2 sekundy. Rozbliká sa informačná dióda. Tá istá, ktorá znázorňuje nabíjanie. V prípade párovania napríklad s telefónom, dióda bliká na bielo. V telefóne pripojíme reproduktor Trust ZOWY. Nám v redakcii sa počas testu s reproduktorom podarilo pripojiť vždy, nemali sme s tým žiadny problém.

bluetooth speaker Trust ZOWY

Zvuk – prehrávanie skladieb – speaker

Reproduktor Trust ZOWY sme pripojili pomocou technológie Bluetooth k mobilnému telefónu. Prehrávaná hudba z reproduktora je na dobrej úrovni. Zvuk disponuje výškami aj basmi. Ak zvolíte prehrávanie skladieb z micro SD karty, nie je problém. Prehrávané skladby sú vo formáte mp3. Ovládanie hlasitosti, spustenie skladieb sa vykonáva tlačidlami umiestnenými na vrchnej strane reproduktora.
V prípade potreby reproduktor môžete použiť ako handsfree pri telefonovaní. Cez reproduktor priamo komunikujete s volajúcim. ZOWY disponuje reproduktorom aj mikrofónom.
Výkon 45 mm meniča je pri RMS výkone 5W. Pri maximálnych dynamických špičkách je výkon 10W.

Doba použitia na jedno nabitie

Výrobca udáva, že na jedno nabitie je možné používať reproduktor až 12 hodín pri prehrávaní hudby. Nám sa podarilo reproduktor vybiť pri 11 hodinách používania. Reproduktor sme mali spárovaný Bluetooth technológiou s nastavenou hlasitosťou na nami zvolenej primeranej hodnote v prvej tretine z celkového rozsahu stupnice hlasitosti. Výdrž batérie ovplyvňuje intenzita hlasitosti, či je reproduktor pripojený cez Bluetooth, AUX káblom alebo sa hudba reprodukuje z microSD karty.

Vodeodolnosť

Výrobca Trust vybavil reproduktor ZOWY vodeodolnosťou, ktorá spĺňa certifikát IPX7. Avšak nezabudnite, že ak používate reproduktor pri prehrávaní hudby pomocou AUX kábla, tak máte odkrytú bočnú stranu reproduktora, kde sa nachádza slot pre microSD kartu, konektor microUSB a audio konektor. A v tomto prípade sa znižuje odolnosť voči vode a certifikát IPX7 stráca opodstatnenie.

bluetooth speaker Trust ZOWY

Záver

Reproduktor Trust ZOWY má jednoduchý elegantný dizajn. Použitý materiál je príjemný na dotyk. Plusom je prehľadné a jednoduché ovládanie. Využitie zariadenia je viacúčelové, čo oceníte pri rôznych činnostiach, kedy reproduktor použijete ako handsfree. Certifikát vodeodolnosti IPX7 posúva speaker k ďalším možnostiam používania. Zvuk je dostatočný, čistý, obsahujúci výšky a basy. Chválime jeho hmotnosť, ktorá príde vhod pri prenášaní.

Technické špecifikácie

Zariadenie
Reproduktor Trust ZOWY