Slúchadlá Creative Aurvana Trio

Počúvanie hudby je výborným útekom z reality a od problémov bežného života. Pokiaľ ste na hudbe závislí a nevydržíte bez nej ani deň podobne ako ja, mali by ste určite zbystriť pozornosť. Do redakcie nám prišli štupľové slúchadlá od spoločnosti Creative s modelovým označením Aurvana Trio. Slúchadlá sme poriadne otestovali a napriek počiatočným obavám z ich veľkosti sme boli nakoniec viac než spokojní.

Dizajn a obsah balenia slúchadiel Aurvana Trio

Plastová časť, v ktorej sa skrýva srdce slúchadiel hybridný trojmeničový systém, je pomerne veľká. Počas rozbaľovania som si nebol sto percentne istý, či budú držať v ušiach tak, ako sa na kvalitné slúchadlá patrí. Slúchadlá sú zakončené silikónovými nástavcami, ktoré sú jemne zahnuté a do ľudského ucha tak padnú ako uliate. Nezáleží na tom, či si dobrú hudbu vychutnávate v pohodlí domova alebo práve cestujete autobusom do práce. Slúchadlá Aurvana Trio nepadajú z uší a vďaka konštrukcii Creative AuraSeal vám zaistia až 98% potlačenie šumu, nech sa nachádzate kdekoľvek.

Pokiaľ vás otravujú rozhovory okoloidúcich ľudí či spolucestujúcich v autobuse, stačí si pustiť obľúbenú skladbu a slúchadlá vás v momente odrežú od hluku okolitého sveta. Počas testovania som bol za konštrukciu AuraSeal naozaj vďačný a po náročnom dni som si tak mohol aj v rušnom centre mesta vychutnať ničím nerušenú hudbu.

Ďalším milým prekvapením bol opletený MMCX kábel, ktorý sa dá od srdca slúchadiel odpojiť. Kábel dodávaný k slúchadlám si tak môžete v prípade jeho poškodenia vymeniť za iný behom niekoľkých sekúnd. Kábel sa nezamotával a na jeho odpojenie je potrebné vynaložiť určité množstvo energie. Osobne to však považujem za výhodu, keďže sa nemusíte báť, že ho počas používania omylom vytrhnete. Na kábli sa nachádza aj mikrofón a tlačidlo na ovládanie prehrávania hudby a volanie.

V balení nájdeme okrem samotných štupľových slúchadiel aj niekoľko užitočných drobností. Patrí medzi ne trojica silikónových nástavcov rôznych veľkostí, adaptér do lietadla a tuhé cestovné puzdro, do ktorého toto príslušenstvo aj samotné slúchadlá pohodlne zbalíte. V balení sa nachádza aj dokumentácia a záručná doba na hardvér je 2 roky.

Výkon a technické špecifikácie

Vďaka hybridnému trojmeničovému systému, ktorý je srdcom slúchadiel, máte postarané o detailné výšky, prirodzené stredové tóny a bohaté hlboké basy. Kvalita zvuku sa mení v závislosti od jej hlasitosti, avšak aj pri tej maximálnej sme boli so zvukom nadmieru spokojní. Počuteľný rozdiel nastane, keď slúchadlá zapojíte do smartfónu, akým je napríklad iPhone SE a následne slúchadlá odskúšate napríklad na Samsungu Galaxy A8. Operačný systém iOS neposkytuje také možnosti nastavenia zvuku ako zariadenia bežiace na systéme Android, preto pokiaľ nejaký iPhone vlastníte môže sa vám zdať, že slúchadlá nesplnili vaše očakávania. Tento problém môžete však eliminovať napríklad externou aplikáciou z Appstoru. Pri smartfónoch s OS Android je equalizér väčšinou súčasťou aplikácie Hudba. Ak si potrpíte na dunivú hudbu a špičkové basy, tieto slúchadlá vás určite potešia.

Záverečné hodnotenie slúchadiel Aurvana Trio

Aj napriek vyššej cene, ktorá sa pohybuje okolo 110 € vrátane DPH, vám za našu redakciu slúchadlá Aurvana Trio od spoločnosti Creative vrelo odporúčame. Ak milujete hudbu a radi si na nej uletíte do inej dimenzie, slúchadlá vás spoľahlivo odizolujú od okolitého sveta a zabezpečia kvalitný hudobný zážitok kdekoľvek a kedykoľvek. Kvalita ich zvukového prejavu je dokonalá a stanú sa vašim spoľahlivým pohodlným spoločníkom počas dlhých chvíľ plných dobrej hudby.

ŠPECIFIKÁCIA
  • Typ produktu: Slúchadlá s káblom
  • Hmotnosť: 19 g