Trust ASTO 2.1 Soundbar a Subwoofer

Hudba tvorí neodmysliteľnú súčasť našich životov. Spoločnosť Trust sa rozhodla spríjemniť chvíle nielen hráčom, ale aj nám bežným smrteľníkom parádnym zvukovým prejavom. Poďme sa spolu pozrieť na to, ako sa táto malá zostava páčila nám.

Trust ASTO 2.1 Soundbar a Subwoofer

Dizajn repro sústavy Trust

Telo soundbaru je plastové, zatiaľ čo štýlový subwoofer je vyhotovený z dreva. Spolu vyzerajú oba produkty pomerne moderne a jednoducho. Okrem loga spoločnosti disponujú obe zariadenia len mriežkami, otvormi pre reproduktory a ovládacími prvkami. Pre lepšiu stabilitu poslúžia drevené a plastové nožičky, ktoré sa nachádzajú, ako inak, v spodnej časti.

Podsvietenie ako dizajnový prvok

Trust ASTO 2.1 Soundbar a Subwoofer

Keďže soundbar aj subwoofer poslúžia nielen pri hraní, ale aj pri pozeraní filmu v bežnej domácnosti, zelené podsvietenie otočného tlačidla na ovládanie hlasitosti je decentné a nepôsobí príliš rušivo. Obe zariadenia disponujú len tým najdôležitejším a nevyhnutným pre plnohodnotné používanie.

Konektivita, napájanie a ovládanie repro sústavy Trust

Napájanie je riešené káblom do zástrčky, presnejšie do elektrickej siete. Tento kábel zapojíte zo zadnej strany do subwooferu. Následne subwoofer prepojíte  so soundbarom káblom pre vzájomné napájanie. Napájanie elektrickou energiou máte vyriešené a nasleduje zapojenie do vášho zariadenia, ktorým môže byť televízor, notebook, PC alebo iné šikovné zariadenie. V prednej časti soundbaru sa navyše nachádza aj 3,5 mm Jack konektor a konektor pre zapojenie mikrofónu. Pre ovládanie celkovej hlasitosti poslúži už spomínaný, podsvietený gombík v prednej časti soundbaru a pre reguláciu či úplné vypnutie basov, naopak gombík na zadnej strane subwooferu. Okrem spínača slúžiaceho na zapnutie/vypnutie zariadenia poteší aj ECO mód, ktorý prepne repro sústavu do pohotovostného režimu po určitej dobe bez aktivity.

Zvukový prejav repro sústavy Trust

Aj napriek veľmi priaznivej cenovke zariadení sa k vám dostane zvuk bohatý na basy, čisté výšky a vďaka stereo soundbaru dosiahnete aj zaujímavý priestorový efekt. Maximálny výkon je 40W a kvalita zvukového prejavu sa samozrejme líši podľa toho, či sa dostanete až k hranici maximálnej hlasitosti alebo vašu obľúbenú hudbu počúvate na bežnej úrovni. Každopádne zvukový prejav subwooferu je naozaj kvalitný a v kombinácii so soundbarom tvoria dobre počúvajúci sa celok.

Trust ASTO 2.1 Soundbar a Subwoofer

Záverečné hodnotenie Trust ASTO 2.1 Soundbaru a Subwooferu

Trust ASTO 2.1 Soundbaru a Subwooferu

Hoci cenovka testovaného soundbaru a subwooferu Trust ASTO 2.1 je len 65 € vrátane DPH, jedná sa o naozaj parádny pomer cena/výkon. 40 W je skutočne počuť a čokoľvek cez recenzované zariadenia prehráte bude znieť naozaj dobre. Okrem výkonu a zvukového prejavu oceňujeme aj moderný  a nepreplácaný dizajn, vďaka ktorému váš sound systém Trust zapadne naozaj všade. Ovládanie je nadmieru jednoduché a celkovo hodnotíme oba kúsky veľmi pozitívne. Pokiaľ máte radi hudbu a nechce sa vám do počúvania investovať zbytočne veľa, sound systém spoločnosti Trust je pre vás ako ušitý na mieru.

Martin Morávek & Matej Bičan