Peugeot logo

Najstaršia stále fungujúca  automobilová značka na svete potvrdzuje svoju osobnosť a svoj charakter novým logom. Začína písať novú stránku vo svojej histórii.

Peugeot

Dňa 25. februára 2021 značka  PEUGEOT odhalila svoje nové logo: erb zdobený nádhernou hlavou leva.
Od roku 1850 mala značka PEUGEOT desať po sebe nasledujúcich logotypov a každé z nich s emblémom leva. PEUGEOT DESIGN LAB – dizajnové štúdio značky dnes vytvorilo jeho jedenástu verziu: pôsobivejšiu, kvalitnejšiu a elegantnejšiu.
Súčasné logo, uvedené v roku 2010, malo za potrebu zmenu a zavŕšilo tak posun značky k vyššiemu štandardu.
Automobilka PEUGEOT za posledných desať rokov úplne prepracovala  svoje automobily  a vynovené logo musí s nimi držať krok.

PEUGEOT je značka, ktorej pulz je príznačný dnešnej dobe. A tým, ako drží krok s inováciami, predvída zmeny správania a dláždi cestu novým riešeniam mobility, je dokonca stále o krok vpred.

PEUGEOT má skúsenosti so všetkými revolúciami: priemyselnou, technologickou, politickou, sociálnou, digitálnou a teraz aj s environmentálnou a energetická premena a mobilita s nulovými emisiami je v srdci stratégie značky pre budúcnosť v oblasti udržateľných zdrojov.

To všetko formuje DNA značky PEUGEOT.

automobil Peugeot

Počas uplynulých desiatich rokov prešla celá ponuka produktov ohromujúcim posunom k vyššiemu štandardu.

Vďaka tomu sme dosiahli nasledovné: PEUGEOT e-Expert získal v roku 2021 cenu International Van of The Year, PEUGEOT Partner ju získal v roku 2019, trikrát v rade ocenenie Car Of The Year (PEUGEOT 308 v roku 2014, PEUGEOT 3008 v roku 2017 a PEUGEOT 208 v roku 2020). A predovšetkým sme predstavili kompletný elektrifikovaný rad osobných aj ľahkých úžitkových vozidiel.

Tento posun k vyššiemu štandardu a zároveň aj posun v hodnotách sa teraz zdokonaľuje prácou na dizajne samotnej značky.

Nové logo zosobňuje to, čo PEUGEOT znamenal včera, to, čo PEUGEOT znamená dnes a to, čo bude PEUGEOT znamenať zajtra.

Znak v podobe leva bol vždy súčasťou značky. Hrdo apeluje na hodnoty PEUGEOT.

Logo bolo navrhnuté, aby zotrvalo. Význam tohto znaku je nadčasová, univerzálna a multikultúrna forma identity.
S novým znakom sa značka PEUGEOT vydáva dobyť nové územia, zrýchliť svoj medzinárodný rast, exportovať francúzsky štýl a know-how ako aj francúzsku eleganciu.

Značka PEUGEOT začína písať novú kapitolu svojej histórie. Novú éru.
Teraz má nový záväzok voči svojim zákazníkom. Transformovať spoločne trávený čas na kvalitne strávený čas.

A zažiť novú identitu PEUGEOT znamená prežiť dva zážitky v jednom:

Po prvé to znamená žiť pre súčasnosť.

Vo svete, ktorý sa neustále točí stále rýchlejšie a rýchlejšie, sa čas stal jednou z najvzácnejších a najcennejších devíz. V takomto svete ponúka PEUGEOT tým, ktorí si to želajú, príležitosť skutočne si vychutnať prítomný okamih a vyťažiť z neho všetko, čo ponúka.

Tiež to znamená poskytnúť kvalitný zážitok so všetkým, čo k tomu patrí.

Vozidlá, obchodná sieť, súvisiace produkty, webstránky, komunikácia, označenia …

To všetko sú miesta kontaktu so značkou prepojené do jedného kompaktného a multifunkčného systému.

Webová stránka sa stáva « virtuálnou koncesiou », intuitívnym « predajom  online ».

Peugeot

Internetová webová  stránka PEUGEOT je jednoduchá,  efektívna, intuitívna, inšpiratívna, vysoko vizuálna, dynamická a orientovaná na obchod.
Ponúka dokonalý plynulý zážitok z predaja. Jej prvky vám umožnia robiť všetko to, čo by ste normálne realizovali v predajni, ale dokážete to online: objavovanie, konfigurácia, predaj, zmluvy, financovanie, odpredaj,…
Čas strávený so značkou PEUGEOT online je užitočným, efektívnym  a hodnotným.
Pokiaľ ide o samotnú koncesiu, tá je miestom pre ešte ľudskejšiu, vizuálnejšiu a pedagogickejšiu skúsenosť. Cieľom je osobne na mieste precítiť zrýchlenie energetického prechodu, objaviť nové možnosti mobility a spoznať nové technológie.
Čas strávený so značkou PEUGEOT predstavuje kvalitný zážitok, pomocou ktorého si viete predstaviť budúcnosť.
Internetová stránka a predajné miesta sa navzájom dopĺňajú a valorizujú čas strávený so značkou PEUGEOT na čas, ktorý má svoju pridanú hodnotu a stojí za to.

auto Peugeot

PEUGEOT uvádza po desiatich rokoch svoju prvú kampaň zameranú na značku :

THE LIONS OF OUR TIME

Prostredníctvom optimistickej medzinárodnej kampane sa PEUGEOT zameriava na svojich klientov, aj na tých, ktorí nimi ešte nie sú.
Značka sa zmocňuje nového univerzálneho územia, ČASU. Oslavuje „LEVOV DNEŠNÝCH ČIAS “ bez rozdielu veku, kultúry a pôvodu. Tých , ktorí už menej hľadajú  moc či peniaze, no oveľa viac ich zaujíma kvalitne využitý čas.
Prostredníctvom kampane THE LIONS OF OUR TIME pozýva PEUGEOT spotrebiteľov, aby znovu získali kontrolu nad svojou najväčšou devízou: vlastným časom a aby ho premenili na čas kvalitný, zážitkovejší a bohatší.

Peugeot

Ako inovatívna značka, PEUGEOT ponúka sekundy, minúty a hodiny, ktoré nie sú nikdy rutinou, či už online, v modeloch  alebo priamo na predajných miestach.
Keďže zážitok so značkou PEUGEOT sa neobmedzuje iba na predajné miesta či na internetovú stránku, predstavuje značka nové štýlové, jednoduché, atraktívne a kvalitné doplnky: oblečenie, kožené výrobky, módne doplnky, elektroniku, písacie potreby, obaly, miniatúry.

S novou identitou značky sa zladil celý vesmír PEUGEOT.

Nové logo otvára cestu do celého ekosystému značky, ktorý sa neobmedzuje iba na samotnú vizuálnu identitu. Prináša hlbšiu zmenu. Zmenu postoja; nové zmýšľanie; nový životný štýl.
Zámerom automobilky PEUGEOT je ponúknuť súčasným aj budúcim zákazníkom značku, ktorá dokáže splniť  všetky ich požiadavky.

Značka PEUGEOT je nadčasová.
Vždy, znova a opäť, sa dokáže prispôsobiť a pretvoriť.

ZDIEĽAŤ

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here