Soul, 23. januára 2017 – Po niekoľkých mesiacoch intenzívneho vyšetrovania oznámila spoločnosť Samsung Electronics Co., Ltd. na tlačovej konferencii v Soule príčinu incidentov s telefónmi Galaxy Note7, vrátane opatrení, ktoré zabránia ich opakovaniu.

DJ Koh, prezident divízie Mobile Communications v spoločnosti Samsung Electronics, predstavil výsledky vyšetrovania a vyjadril úprimné ospravedlnenie a poďakovanie zákazníkom, mobilným operátorom a obchodným a distribučným partnerom za ich trpezlivosť a podporu.

Na tlačovej konferencii vystúpili aj zástupcovia popredných nezávislých priemyselných spoločností UL, Exponent a TÜV Rheinland, ktoré na žiadosť spoločnosti Samsung vykonali vlastné vyšetrovanie incidentov Galaxy Note7. Spoločne potom podrobne vysvetlili všetky nové opatrenia, ktoré spoločnosť Samsung v reakcii na incidenty zaviedla.

„Počas niekoľkých posledných mesiacov sme spolu s nezávislými odbornými organizáciami vykonali dôkladné vyšetrovanie s cieľom zistiť príčinu incidentov Galaxy Note7,“ uviedol DJ Koh. „Dnes, viac ako kedykoľvek predtým, sme odhodlaní získať dôveru našich zákazníkov prostredníctvom inovácií, ktoré najnovšie zavádzame. Vnímame ich ako vstupnú bránu k neobmedzeným možnostiam a novým zážitkom.“

Vyhlásenie

DJ Koh, prezident divízie Mobile Communications spoločnosti Samsung Electronics zvolal tlačovú konferenciu, na ktorej zverejnil výsledky vyšetrovania incidentov s Galaxy Note7. Spoločnosť Samsung sa spojila s odbornými organizáciami UL, Exponent a TUV Rheinland, a spoločne na tlačovej konferencii prezentovali výsledky svojho vyšetrovania.

Skúmaniu bol podrobený každý aspekt zariadenia Galaxy Note7 vrátane hardvéru, softvéru a súvisiacich procesov, ako je montáž či testovanie kvality a logistiky. V rámci testovania, do ktorého sa zapojilo približne 700 vedcov a inžinierov spoločnosti Samsung, sa analyzovalo viac ako 200 000 kompletne zmontovaných zariadení a viac ako 30 000 batérií.

Vyšetrovanie ukázalo, že príčinou incidentov pri zariadení Galaxy Note7 bola batéria. Samsung prijíma zodpovednosť za zlyhanie a podnikne všetky potrebné kroky, aby sa situácia neopakovala. Spoločnosť prijala nápravné bezpečnostné opatrenia vrátane osembodovej kontroly batérií.

Poučenie z niekoľkých posledných mesiacov sa teraz hlboko odráža v procesoch i kultúre spoločnosti Samsung, ktorá je viac ako inokedy odhodlaná získať späť dôveru zákazníkov prostredníctvom nových inovácií.

Tlačová správa