TV Mini LED TCL

Paris/Bratislava, 18. novembra 2022 – Značka TCL, jeden z dominantných hráčov v celosvetovom televíznom priemysle, pred dlho očakávanou futbalovou udalosťou urobila výskum na vybranej reprezentatívnej vzorke z veľkých európskych krajín, ktorý mapuje spôsob, akým budú ľudia sledovať a prežívať nadchádzajúci futbalový sviatok. Výskum bol urobený v spolupráci so spoločnosťou Consumer Science & Analytics (CSA) a zahŕňal respondentov z krajín, ako je Francúzsko, Veľká Británia, Nemecko, Poľsko a Španielsko. Výskum odhalil, že aj cez niektoré rozdiely naprieč trhmi (väčšinou z dôvodu kultúrnych odlišností) nadšenie pre hru a túžba byť v prítomností blízkych sú hlavným motívom na sledovanie futbalových zápasov.

TV Multi view 2.0

  • 61 % opýtaných plánuje sledovať nadchádzajúce futbalové zápasy. Ide predovšetkým o nadšených futbalových fanúšikov, ktorí navyše budú sledovať zápasy (83 % z nich) aj v prípade, že ich národný tím zo súťaže vypadne.
  • Pre takmer 1 z 3 opýtaných je sledovanie futbalového zápasu na televízore čas, ktorý si užíva spoločne so svojimi blízkymi. 86 % Európanov tvrdí, že budú sledovať zápasy doma, na svojom televízore.
  • Pokiaľ nebude možné daný zápas sledovať na televízore, 60 % opýtaných zvažuje jeho sledovanie na mobilnom zariadení.
  • 8 % opýtaných chce pre túto mimoriadnu udalosť kúpiť nový televízor

Európania sledujú futbalové zápasy s nadšením

Výskum odhalil, že opýtaní vykazujú veľké nadšenie pre futbal a 7 z 10 sleduje pravidelne medzinárodné futbalové zápasy. 15 % dokonca sleduje všetky medzinárodné zápasy. 61 % opýtaných bude sledovať vrcholnú futbalovú udalosť roku 2022, čo dokladá, že futbal ostáva prioritným športom. Najviac v Poľsku (73 %), Španielsku (71 %) a Veľkej Británii (68 %).

Medzi základné dôvody na sledovanie futbalových zápasov je podpora národného tímu (50 %) a taktiež nadšenie pre šport (35 %). Takmer pätina respondentov (18 %) bude sledovať futbalové zápasy z dôvodu, že medzi hráčmi bude niektorá z obľúbených futbalových hviezd.

Dôležitým zistením je fakt, že drvivá väčšina (83 %) bude sledovať futbalové zápasy ďalej aj v prípade, že ich národný tím vypadne. Najviac v Poľsku (88 %). Na druhej strane respondenti z krajín ako Nemecko nebo Francúzsko stratia záujem o futbal v prípade, že ich tím vypadne. V sledovaní by v takom prípade pokračovalo len 19 % z opýtaných v Nemecku a 17 % vo Francúzsku.

Pokiaľ ide o predpoveď celkového víťaza, potom Španieli veria svojmu tímu najviac (51 % verí v možné víťazstvo svojho tímu a na škále od 1 do 10 hodnotia reálne šance sedmičkou). Na druhej strane väčšina Britov (73 %), Francúzov (66 %), Nemcov (66 %) a Poliakov (61 %) verí svojmu tímu na celkové víťazstvo menej a šance na celkové víťazstvo určujú na škále od 1 do 10 šestkou.

Sports TV - TCL

Zdieľané nadšenie pre šport ostáva kľúčovým elementom sledovania futbalového zápasu

Väčšina opýtaných (85 %) sa chystá sledovať futbal s niekým ďalším, ako je partner alebo partnerka (43 %), členovia rodiny (40 %) alebo priatelia (39 %). Vo výsledku potom 86 % opýtaných Európanov bude sledovať nadchádzajúce futbalové zápasy na svojich televízoroch doma.

Výskum odhalil niektoré kultúrne rozdiely. Briti (30 %) a Španieli (28 %) zvažujú, že budú sledovať zápasy v krčme nebo reštaurácii, pokiaľ ich nebudú sledovať doma, zatiaľ čo Nemci (35 %) a Francúzi (34 %) budú sledovať zápasy na televízore u niektorého zo svojich priateľov.

Ako nepremeškať jediný zápas

Viac než 60 % opýtaných nechce prísť o zápas alebo jeho časť, a pokiaľ ho nebude môcť sledovať na televízore, využije svoje mobilné zariadenie. Francúzi (51 %) a Briti (50 %) uprednostnia smartfón, Poliaci (50 %) a Španieli (42 %) využijú počítač, Nemci (38 %) tablet.

TCL Inspires the World to Pursue Greatness and Enjoy Every Moment Of The Best Ever Sports Season

Užiť si naplno zápasy

Futbalové zápasy sa môžu stať aj motívom pre kúpu nového televízora. Nový televízor zabezpečí lepší zážitok.  8 % respondentov zdieľa tento názor, v Španielsku až 10 %. Väčšina respondentov, ktorý plánujú investovať do nového zariadenia, hľadá väčší formát a lepšiu kvalitu obrazu (48 %). Vo Francúzsku uprednostňujú nové technológie (41 % v porovnaní s celoeurópskym priemerom 32 %) a Španieli dávajú prednosť konektivite a inteligentným funkciám (42 % v porovnaní s celoeurópskym priemerom 32 %).

„S takmer dvomi miliardami aktívnych hráčov po celom svete je futbal najobľúbenejším športom. Ako potvrdil výskum, ktorý sme urobili so spoločnosťou CSA, nadchádzajúce futbalové zápasy vytvoria príležitosť zdieľať nadšenie a športové okamihy s blízkymi osobami. Táto skutočnosť silne rezonuje so značkou TCL. Snažíme sa nielen vyrábať produkty s vysokou kvalitou použitých technológií za dostupné ceny a súčasne poskytovať užívateľom nové zážitky, ale chceme taktiež inšpirovať k jedinečnosti v bežných dňoch. S nadšením sledujeme súboje jednotlivých tímov a budeme fandiť hlavne hráčom z nášho TCL tímu ambasádorov. V tíme sú hráči, ako je Rodrygo, Raphaël Varane, Pedri a Phil Foden. Veľa šťastia všetkým súťažiacim tímom. Nech vyhrá ten najlepší!” hovorí Frédéric Langin, Viceprezident Sales and Marketing, TCL Electronics Europe.

ZDIEĽAŤ