TCL MOVEAUDIO S600

Bezdrôtové slúchadlá sú už v dnešnej dobe všeobecne známe a aj veľmi obľúbené. Spoločnosť TCL nám do redakcie tentokrát zapožičala na test slúchadlá s typovým označením TCL MOVEAUDIO S600.

TCL MOVEAUDIO S600

Obsah balenia

V balení sa nachádzajú slúchadlá,  prenosné dokovacie puzdro s nabíjacím káblom a náhradné štuple plus niekoľko návodov.

Slúchadlá TCL MOVEAUDIO S600 sú umiestnené v nabíjacom a zároveň prenosnom puzdre  oválneho tvaru s vekom. Driek slúchadiel je klasického podlhovastého tvaru ukončený štupľami. Na puzdre sa okrem informačnej diódy o stave nabitia nachádza aj tlačidlo na spárovanie so zariadením pomocou funkcie Bluetooth.

TCL MOVEAUDIO S600

Párovanie s mobilným telefónom

Pripojenie slúchadiel TCL MOVIE S600 k mobilnému telefónu je veľmi jednoduché cez zapnutú funkciu Bluetooth. Po otvorení puzdra slúchadiel sa na telefóne zobrazí oznámenie o možnosti spárovania nového zariadenia, ktoré stačí potvrdiť a automaticky prebehne  spárovanie.

Následne na telefóne vyskočí  ďalšie okno s ponukou inštalovania aplikácie TCL Connect, pomocou ktorej si viete slúchadlá prispôsobovať. Avšak tento spôsob platí len pre operačný systém Android, pre operačný systém iOS je postup nasledovný: po zapnutí funkcie Bluetooth stlačíte tlačidlo na spárovanie nachádzajúce sa na puzdre a po spárovaní   si už  môžete nainštalovať aplikáciu TCL Connect, ktorú nájdete v aplikácii App Store.

Nestiahnutie aplikácie TCL Connect nie je prekážkou v používaní, nakoľko sa slúchadlá dajú používať v defaultných nastaveniach. Na spárovanie s telefónom používajú slúchadlá technológiu Bluetooth vo verzii 5.0, vďaka ktorej je latencia čiže oneskorenie zvuku na minimálnej úrovni len 120 ms.

Nabíjanie

Samotné slúchadlá majú v sebe zabudovanú 55mAh batériu, pričom puzdro disponuje až 500mAh batériou. Slúchadlá sme v redakcii samozrejme aktívne používali a podarilo sa nám dosiahnuť pri vypnutom režime aktívneho regulovania zvuku výrobcom uvádzaných 8 hodín výdrže batérie.

Výdrž batérie samozrejme závisí od viacerých faktorov v rámci používania, napríklad zapnutie/vypnutie funkcie INC, režim transparentnosti či v neposlednom rade výšky hlasitosti.  O stave nabitia slúchadiel informuje led  dióda na puzdre. Ak potrebujete nabiť slúchadlá, stačí ich vložiť do prenosného puzdra, zavrieť ho a dať nabíjať pomocou konektora USB-C alebo podložky na Wireless nabíjanie.

Bluetooth slúchadlá TCL MOVEAUDIO S600

Audio

Slúchadlá TCL MOVEAUDIO S600 používajú 10mm dynamické audio meniče a tri mikrofóny nielen na snímanie hlasu, ale i potláčanie okolitých ruchov pomocou funkcie INC. Reprodukcia hudby je na veľmi vysokej úrovni a veľmi kvalitná, k čomu prispieva aj nastavenie v aplikácii TCL Connect. Úroveň kvality zvuku je vysoká aj vďaka veľmi čistému prejavu, ktorý oceníte nielen pri sledovaní hier, filmov či počúvaní hudby ale aj pri telefonovaní.

Ovládanie slúchadiel

Podpora dotykového ovládania je tiež súčasťou slúchadiel, vďaka ktorej viete podržaním či stlačením dotykovej plochy drieku ovládať niektoré z funkcií. Opäť opakujeme, že slúchadlá si môžete personalizovať pomocou aplikácie TCL Connect, kde si viete slúchadlá nastaviť nielen spolu ako pár, ale aj jednotlivo najmä v rámci ovládania dotykom, napríklad režim INC či režim transparentnosti.

Aplikácia TCL Connect

Aplikácia TCL Connect slúži predovšetkým na osobné nastavovanie ako aj na prehľad  o úrovni batérie slúchadiel jednotlivo či stavu batérie nabíjacieho puzdra. Režim  INC slúži na potláčanie okolitých ruchov. Režim transparentnosti ponúka v podstate to isté, rozšírené akurát o automatické vypnutie tejto funkcie pri rozoznaní hlasu,  napríklad oznamu na stanici či bežného rozhovoru.  Po rozoznaní ukončenia oznamu či rozhovoru sa funkcia zase automaticky obnoví. Intenzita fungovania týchto funkcií je podľa nás dostačujúca tak, aby boli  slúchadlá bezpečné pri každej činnosti.

Nosenie slúchadiel

Slúchadlá TCL MOVEAUDIO S600 sú vhodné snáď pre každé ucho vzhľadom na to, že sa v balení nachádza 5 párov rôznych variantov veľkostí štupľov. Aj vďaka materiálu, z ktorého sú štuple vyrobené  je ich priľnavosť veľmi dobrá a v kombinácii s dobrou veľkosťou vieme aj vďaka nim zaistiť mierne pasívne potláčanie hluku z okolia. Slúchadlá sme otestovali nielen pri pokojných aktivitách, ale aj pri športe a môžeme zhodnotiť, že okrem kvalitného zvuku sme ocenili aj ich dobré držanie v uchu. Slúchadlá disponujú certifikátom odolnosti voči vode a prachu IP54, takže im nerobí problém ani jemné ostriekanie vodou.

Bluetooth slúchadlá TCL MOVEAUDIO S600

Záver

Bezdrôtové slúchadlá TCL MOVEAUDIO S600 sú dobrým spoločníkom do kancelárskeho, konferenčného ako aj športového prostredia, držia dobre pri samotnom používaní a ich zvukový prejav je veľmi čistý a na veľmi vysokej úrovni. Režimy  INC a transparent fungovali veľmi spoľahlivo. Samotný štýl ovládania a počúvania je možné si nastaviť v aplikácii TCL Connect. Vďaka automatickému prerušeniu prehrávania pri zložení slúchadiel vám neujde nič z vašej obľúbenej piesne či podcastu.

ZDIEĽAŤ

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!