PEUGEOT Novak Djokovic

PEUGEOT začína svoju  novú reklamnú kampaň „Move to Electric“ tak, že vyzýva svojho ambasádora Novaka Djokovica , ktorý práve odohral svoj prvý zápas na Granslame  Australian Open, ktorý sa koná v  Melbourne  od 20. januára do 2. februára 2020.

Jadrom novej kampane  Značky je nový PEUGEOT e-208  a  cieľ je sa zamerať na   PEUGEOT elektrifikáciu

Vďaka svojej 210-ročnej histórii, elektrickým ako aj hybridným motorom a stratégii „ Kúp si svoj PEUGEOT, vyber svoju motorizáciu „ je značka PEUGEOT seriózne a  konkrétne vtiahnutá do súčasnej éry energetickej zmeny.

Prostredníctvom tejto kampane, Novak Djokovic vysiela svoje silné posolstvo : už vo veku 7 rokov vedel, že jeho budúcnosť nebude vôbec  nudná.  Následne   je jednoduché načrtnúť paralelu medzi jeho príbehom a prísľubom  značky  PEUGEOT ponúknuť vzrušujúcu a upokojujúcu víziu budúcnosti #UNBORINGTHEFUTURE.

Tým, že  Novak  participuje na tejto kampani a má osobne  na rukáve „Elektrický „ badge , svetová 2.-ka v rebríčku ATP zdôrazňuje svoju angažovanosť týkajúcu sa ochrany životného prostredia a súčasne vyjadruje svoju  podporu  elektrifikácie značky PEUGEOT. Uvedenie tejto kampane začína otváracím dňom 108. ročníka Australian Open hneď počas prvého kola.na tohtoročnom prvom Granslame.

Tlačová správa