PEUGEOT
PEUGEOT získal veľmi priaznivé prijatie od verejnosti, ktorá prišla vo veľkom počte objaviť v predpremiére nový PEUGEOT 508 SW, PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT a nové benzínové motorizácie  PLUG-IN HYBRID.

Počas trvania motorshow  Mondial Paris 2018  , značka PEUGEOT získala do 500 záväzných objednávok a viac ako 8 000 kvalifikovaných kontaktov, čo predstavuje nárast 10% v porovnaní s rokom 2016.

2 modely PEUGEOT  získali  2  prestížne ocenenia  : nový PEUGEOT 508 –  cenu Car connected udeľovaný   webom 01.net.COM a PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT, 100% autonómny, 100% elektrický  so 100 % konektivitou  – Grand PRIZE – cenu RTL / Autoplus / Turbo ako cenu čitateľov , užívateľov internetu a televíznych divákov.

Úspech radu SUV PEUGEOT pokračuje –   viac ako 50 % uskutočnených  objednávok predstavovali modely PEUGEOT 2008, 3008 a 5008.

Nové modely  PEUGEOT 508 a 508 SW tiež očarili  mnohých návštevníkov a tvorili 10% zo zaregistrovaných objednávok a celkovo tvorili  25% kvalifikovaných kontaktov.

Počas tohto autosalónu  mohli návštevníci objaviť integritu celého modelového radu PEUGEOT a využiť veľa animácií a stretnutí s ambasádormi značky.

3 piloti  tímu PEUGEOT Total angažovaní  v tohtoročnom   šampionáte WRX Sébastien Loeb, Kevin a Timmy Hansen, rovnako ako Maeva Coucke, Miss France 2018, spevák a skladateľ Mika a hráči zo štadióna v Toulouse stretli svojich priaznivcov  priamo na stánku Peugeot.

Súbežne s  autosalónom  Mondial PARIS  , PEUGEOT v   centre mesta, na Place de la Concorde v Paríži oslovil veľa návštevníkov , ktorí si chceli osobne  vyskúšať elektrické vozidlá značky: PEUGEOT iOn a PEUGEOT – Partner Tepee v rámci „ GREEN TEST DRIVE „