Cez víkend,  počas prestížnej  ADAC Rally Deuschland, ktorá po Monte Carlo patri k druhým najväčším pretekom vo svetovej sérii, náš malý športový team PEUGEOT SPORT SLOVAKIA  zažil neuveriteľný úspech.

PEUGEOT 208 R2 s posádkou Rasto Chvála a Zuzana Lieskovcová získali 2. miesto v kategórii RC4 (14 štartujúcich posádok) a celkovo skončili na veľmi peknom 31. mieste. Úspech teší o to viac, že posádka Peugeotu 208 R2 bola tretia v hodnotení vozidiel s jednou poháňanou nápravou. Navyše víťaz triedy RC4 na Peugeote 208 R2 z Fínska obsadil 30. priečku. 
“Pochopiteľne mali sme veľkú dávku šťastia a výsledok prišiel aj zásluhou technických porúch a havárií súperov. Rely je tímový šport a svetové preteky majú vytrvalostný charakter, čiže záleží aj na spoľahlivosti a niekedy treba mať za volantom chladnú hlavu,”  dodal v cieli súťaže Rasťo Chvála

Na rozdiel od továrenských tímov a posádok zapísaných do súťaže WRC3 išiel slovenský tím do Nemecka bez veľkých očakávaní a s túžbou  porovnať sa s najlepšími.

“Áno niektorí súperi bolí rýchlejší, ale mali časté kolízie. Na druhej strane v závere súťaže som často videla náš čas v cieli skúšky medzi najlepšími v TOP 5. Pre spolujazdca je to náročná rely a vo vrcholných momentoch nebol čas pozerať von. Zažila som ten úžasný pocit keď diktujete rozpis podľa toho, ako cítite auto a takmer vôbec nepozriete von,” komentovala priebeh rely Zuzka Lieskovcová. “Počas súťaže som dostala zápal priedušiek a odchádzali hlasivky, ale rozhodne by som sa nevzdala”. 

V neposlednom rade o úspechu slovenskej posádky rozhodla spoľahlivosť auta pripraveného českou  dielňou Aspekta Motorsport pod vedením Jiřího Pertlíčka.

Číslo 104 znamenalo úspech. 

A zázrak sa stal . Na toto druhé miesto a naše tímové víťazstvo sme veľmi hrdí. Je dôkazom nielen športovej a šoférskej zdatnosti známeho publicistu Rasťa Chválu, neskutočnej  šikovnosti navigátorky Zuzky Lieskovcovej, ale aj odolnosti, spoľahlivosti  a kvality  nášho Peugeotu 208 R2 , ktorý bez problémov vydržal tuto extrémne zaťažkávaciu skúšku.

Na vozidle nebolo nutné počas 1500 kilometrov dlhej súťaže vymeniť okrem brzdových platničiek a pneumatík žiadny dielec.