PEUGEOT & Slovenský tenisový zväz

Značka PEUGEOT na Slovensku v súlade s medzinárodnou stratégiou, napriek súčasnej pandemickej situácii, ktorá výrazne zasahuje aj do oblasti športu, neopúšťa svojho dlhodobého partnera (STZ), ale naopak  pokračuje vo vzájomnej spolupráci aj v nasledujúcich rokoch.

Tenis je jeden z najelegantnejších a najpopulárnejších individuálnych športov a má vo svete, ako aj na Slovensku, stále širokú podporu priaznivcov a fanúšikov.

Slovenský tenis získal veľa športových úspechov, dal Slovensku množstvo športových osobností, ktoré sú dodnes vzorom pre našu mládež i pre našu spoločnosť. Tento šport priniesol prostredníctvom víťazstiev, ale aj prehier množstvo emócií, dynamiku a eleganciu, čo je základ komunikačných princípov značky s levom, ktorá na medzinárodnej úrovni podporuje tenis už viac ako 37 rokov.

PEUGEOT & Slovenský tenisový zväz

Na Slovensku toto partnerstvo trvá už 18 rokov (od roku 2002) a bude pokračovať aj na ďalšie obdobie 3 rokov(2021-2023).

Posunom v spolupráci je aj skutočnosť, že značka PEUGEOT prostredníctvom tohto partnerstva, chce aktívne prispieť k nastávajúcej energetickej zmene tým, že bude ekologicky zodpovedným partnerom najmä v oblasti mobility.

Už v tomto  roku PEUGEOT ako kľúčový hráč v snahách o zníženie emisií CO2 prezentoval práve na platforme tenisu svoje najnovšie tzv.

“čisté“ modely – či už s elektrickou alebo plug-in hybridnou technológiou. A práve v tejto stratégii bude pokračovať aj v ďalších rokoch.

V rámci poskytovaných vozidiel vo flotile PEUGEOT na rôzne akcie a prepravy sa značka zaväzuje vytvárať čo najmenšiu uhlíkovú stopu.

Peugeot e-208

V súlade s týmto cieľom má značka PEUGEOT čo poskytnúť a prezentovať:

  • nový model PEUGEOT e-208, označený titulom EURÓPSKE AUTO ROKA 2020, naviac vyrábaný tu Slovensku,
  • nový model PEUGEOT e-2008
  • hybridnú plug-in technológiu v novinkách PEUGEOT 3008& 5008, ako aj v modeloch PEUGEOT 508&508SW.

V roku 2021 obohatí značka PEUGEOT trh aj novými modelmi PEUGEOT 308&308SW, ktoré sa taktiež budú prezentovať v rámci stratégie s ekologicky čistými technológiami.

Oblasti spolupráce značky PEUGEOT a tenisu v minulosti, súčasnosti ako aj v budúcnosti na medzinárodnej úrovni alebo na Slovensku sú veľmi rôznorodé a dynamicky sa vyvíjajúce.

Na jednej strane je to slávny turnaj FRENCH OPEN–Roland Garros, teamové turnaje FED CUP, DAVIS CUP alebo najväčší profesionálny turnaj na Slovensku ATP Challenger Peugeot Slovak Open, kde je značka PEUGEOT oficiálnym prepravcom, s maximálnym využitím marketingovo-komunikačnej platformy.

Na druhej strane sú to aj samotní tenisti: či už na medzinárodnej úrovni NOVAK DJOKOVIC alebo na slovenskej úrovni najmä členky FED CUP teamu, ktorí sú oficiálni ambasádori značky PEUGEOT a prezentujú svojim fanúšikom a followerom najmä na sociálnych sieťach, práve toto spojenie so značkou PEUGEOT vrátane základných posolstiev.

NOVAK DJOKOVIC

Súčasťou dlhodobej spolupráce sú aj spoločné projekty, ktorých cieľom je spojiť profesionálny tenis so širokou verejnosťou a v posledných rokoch najmä s deťmi a ich rodičmi s cieľom prebudiť u mladej generácie lásku k športu a tenisu.

Konkrétnymi príkladmi sú projekt RENCONTRES PEUGEOT ROLAND GARROS a v súčasnosti PEUGEOT TENNIS DAY v spojení s projektom Detský FED CUP a Davis CUP.

Detailnejšie informácie o spoločných projektoch PEUGEOT a TENIS na medzinárodnej ako aj lokálnej úrovni :

  • FRENCH OPEN – ROLAND GARROS – v roku 2020 už 37 rokov

Začiatok spolupráce sa datuje od roku 1984 a bude pokračovať aj v roku 2021.Značka PEUGEOT ako oficiálny partner Francúzskej tenisovej federácie(FFT) zabezpečuje kompletnú logistiku súvisiacu s prepravou nielen hráčov, ale aj VIP osôb a oficiálnych hostí.

  • NOVAK DJOKOVIC- medzinárodný ambasádor značky
  • PEUGEOT – spolupráca začala v rokoch  2014-2016 a následne  sa opätovne obnovila na roky 2020  a  2021

V súlade so stratégiou značky Novak Djokovic je ambasádorom značky PEUGEOT a jej energetickej premeny a prezentuje sa v kampaniach ako aj  na svojich sociálnych sieťach v spojení práve s elektrickou či hybridnou technológiou.

  • Značka PEUGEOT na Slovensku je partnerom Slovenského tenisového zväzu(STZ) už od roku 2002 

Partnerstvo je obojstranné a prebieha počas samotných turnajov, podporou mobility teamov, partnerov a slovenských hráčov.

Slovenskými ambasádormi značky PEUGEOT za celé doterajšie obdobie spolupráce boli nielen hráči ako Dominik Hrbatý, Dominika Cibulková, Martin Kližan, Norbert Gomboš. Ale každoročne celý fedcupový tím, v zložení tých najúspešnejších slovenských hráčok od Daniely Hantuchovej, Janette Husárovej ,Magdalény Rybárikovej až po Annu-Karolínu Schmiedlovú, Janu Čepelovú či Viktóriu Kužmovú.

PEUGEOT & Slovenský tenisový zväz

V roku 2014 značka Peugeot na Slovensku spoločne s STZ vytvorili úspešný projekt  PEUGEOT TENNIS DAY s cieľom spojiť profesionálny tenis so širokou verejnosťou a predovšetkým s deťmi a prebudiť u mladej generácie lásku k športu a k tenisu. Slovenské tenisové hviezdy a ich tréneri sa pomocou spoločných aktivít nielen stretnú so svojimi detskými fanúšikmi, ale si s nimi aj zahrajú tenis, alebo spolu prežijú zábavný deň plný zážitkov a emócií.

V rámci histórie, celých 10 rokov STZ a PEUGEOT spoločne organizovali prestížny amatérsky tenisový turnaj zmiešaných dvojíc RENCONTRES PEUGEOT ROLAND GARROS, na ktorom sa za uvedené obdobie zúčastnilo až 1500 amatérskych hráčov.

PEUGEOT & Slovenský tenisový zväz

Značka Peugeot na Slovensku sa rozhodla podporiť slovenský tenis do roku 2023 a opätovne zdôrazniť dlhodobý vzťah k tenisovému športu.

ZDIEĽAŤ

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here